Lágy piskóta, friss joghurtos-túrós krém és a nyári gyümölcsök színe-java… Ráadásul gyerekjáték elkészíteni.
Hozzávalók:

Az alaphoz:
6 tojás
100 g porcukor
1 csomag vaníliás cukor
1 fél citrom héja
80 g kristálycukor
120 g finomliszt
80 g kukoricakeményítő
késhegynyi sütőpor
kevés eperlekvár (lehet bármilyen más lekvár is)

a krémhez:
3 csomag (250 g-os) krémes túró (nem rögös fajta)
250 g natúr joghurt
90 g porcukor
250 ml habtejszín (ízlés szerint cukor hozzá)
2 csomag expressz zselatin
fél citrom leve
a tetejére:
gyümölcs ízlés szerint
2 csomag tortazselé

Elkészítés:

A tojásokat szétválasztottam, majd a sárgáját a porcukorral és a vaníliás cukorral 10 perc alatt krémesre kevertem. A végén belereszeltem a citromhéjat. A tojásfehérjét elkezdtem felverni, majd szépen fokozatosan beleszórtam a kristálycukrot, és kemény habbá vertem. A lisztet elkevertem a keményítővel és a sütőporral. A lisztelegyet és a tojáshabot óvatosan hozzákevertem a tojássárgájához és a masszát sütőpapírral bélelt tepsibe simítottam.

170 fokon 20 perc alatt készre sütöttem a piskótát. Rácson hagytam kihűlni. Miután kihűlt megkentem néhány kanál lekvárral.

A krémhez a túrót kikevertem a cukorral. A tejszínt kevés cukorral habbá vertem. A joghurtban feloldottam a zselatint. A három masszát összekevertem és a kihűlt piskótára simítottam.

A süteményt telepakoltam finomabbnál-finomabb gyümölcsökkel. A tetejére tortazselét tettem (elkészítés a zacskón lévő utasítás szerint).

Ez a mennyiség éppen egy hagyományos gáztepsire elegendő. Természetesen fél adag is készíthető, csak meg ne bánd!!!